Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Паласевич М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Паласевич М. Б. Розробка концепції механізму саморегулювання банківської інвестиційної діяльності [Електронний ресурс] / М. Б. Паласевич // Інноваційна економіка. - 2013. - № 3. - С. 251-255 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_3_58
| 2. |
Паласевич М. Б. До питання удосконалення державного регулювання інвестиційної діяльності банків [Електронний ресурс] / М. Б. Паласевич // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_2_25
| 3. |
Башнянин Г. І. Економічні системи та їх інтегральна динамічна капіталізаційна ефективність [Електронний ресурс] / Г. І. Башнянин, М. Б. Паласевич, Я. С. Лапчук // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 30(1). - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_30(1)__9
| 4. |
Башнянин Г. І. Про ефективність капіталізації капіталізованих економічних систем перехідного типу [Електронний ресурс] / Г. І. Башнянин, П. Ю. Буряк, М. Б. Паласевич // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 22. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_22_8
| 5. |
Башнянин Г. І. Соціалізаційна ефективність економічних систем: аналіз з позицій негативного соціалізаційного ефекту [Електронний ресурс] / Г. І. Башнянин, М. Б. Паласевич, Я. С. Лапчук, Т. І. Городиський // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. - 2018. - Вип. 56. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2018_56_15
| 6. |
Башнянин Г. І. Соціалізаційний ефект мікроекономічної соціалізації: суть та види [Електронний ресурс] / Г. І. Башнянин, М. Б. Паласевич, Я. С. Лапчук, Т. І. Городиський // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 23. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_23_9
| 7. |
Башнянин Г. І. Про соціальні оцінки та технологію їх визначення [Електронний ресурс] / Г. І. Башнянин, Т. І. Городиський, М. Б. Паласевич // Підприємництво і торгівля. - 2019. - Вип. 24. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2019_24_10
| 8. |
Городиський Т. І. Механізм формування системи фінансово-економічної безпеки підприємства [Електронний ресурс] / Т. І. Городиський, М. Б. Паласевич, Б. Б. Семак // Інноваційна економіка. - 2017. - № 9-10. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2017_9-10_9
| 9. |
Рибчук А. В. Лізинг – інтегрована форма підприємницької діяльності [Електронний ресурс] / А. В. Рибчук, М. Б. Паласевич // Бізнес Інформ. - 2022. - № 10. - С. 186-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_10_25
| 10. |
Рибчук А. В. Глобальна цифровізація світового ринку транспортних послуг [Електронний ресурс] / А. В. Рибчук, Я. С. Лапчук, М. Б. Паласевич // Бізнес Інформ. - 2022. - № 12. - С. 173-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_12_22 Проаналізовано різнопланові аспекти визначення економічного змісту та об'єднуючої сутності цифрової економіки, що полягає в технологічній трансформації, ініційованій масовим упровадженням цифрових технологій у модернізацію транспортної галузі. Зазначено, що використання цифрових даних стає ключовим фактором виробництва, що дозволяє створювати нові моделі ведення бізнесу, забезпечуючи серйозні конкурентні переваги компаніям як на регіональних, так і на глобальних ринках. Підкреслено, що цифровий розвиток транспорту - невід'ємний компонент успішного переходу до розвитку транспортних систем у цифровому напрямку. При цьому в цифровій трансформації логістики вантажних перевезень ключову роль відіграють інтегровані інформаційні цифрові платформи, що обієднують учасників ланцюжка створення вартості, канали збуту, споживачів та окремі галузі економіки. Показано, що перехід на цифрові технології в транспортній системі безпосередньо впливає на весь логістичний ланцюжок поставок, що, своєю чергою, приводить до зниження ризиків порушень під час транспортування вантажів, розбивки процесів на підпроцеси та їх синхронізації, моніторингу й аналізу оперативної обстановки в режимі теперішнього часу. А це сприяє прийняттю рішень в оперативному управлінні всіма транспортно-логістичними процесами. Обгрунтовано, що розвиток цифрових систем покликаний насамперед поліпшувати якість життя, зробити транспорт зручнішим для розвитку бізнесу, а інноваційні розробки в моделюванні транспортних систем і регулюванні транспортних потоків мають надавати кінцевим споживачам більшу інформативність і безпеку, а також якісно підвищувати рівень взаємодії учасників транспортного ринку.
| 11. |
Рибчук А. В. Методологічний інструментарій управління бізнес-процесами в організації [Електронний ресурс] / А. В. Рибчук, Я. С. Лапчук, М. Б. Паласевич, В. І. Зінкевич // Бізнес Інформ. - 2023. - № 3. - С. 193-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2023_3_28 Проналізовано сутність і зміст бізнес-процесів у широкому значенні: як структурованої послідовності дій із виконання певного виду діяльності на всіх етапах життєвого циклу предмета діяльності - від створення концептуальної ідеї через проєктування до реалізації й отримання результату. Зазначено, що не існує стандартного переліку бізнес-процесів - кожна організація повинна розробляти свою власну їх "архітектуру". При цьому досвід упровадження процесного управління показав, що виділення та класифікацію бізнес-процесів доцільно здійснювати силами спеціально сформованої команди, до складу якої обов'язково повинні входити: власники організації, топ-менеджери, фахівці, які знають проблеми і технології фірми. Підкреслено, що управління процесами допомагає оптимізувати використання ресурсів, знизити фінансові витрати, підвищити ефективність організації та якість роботи, збільшити задоволеність клієнтів і власних співробітників, а моделювання та аналіз процесів дозволяють розвинути організацію, поліпшити ефективність і якість її функціонування. Показано, що на практиці бізнес-процеси зазвичай визначаються виходячи з потреб клієнтів, при цьому важливо забезпечити безперешкодне виконання процесу, що, своєю чергою, дозволить організації збільшити додану вартість і максимізувати корисність і цінність продуктів і послуг для власних клієнтів. Доведено потребу використання реінжинірингу бізнес-процесів як особливого підходу до реформування діяльності організації, який полягає у фундаментальному перепроєктуванні робочих процесів в організації з метою поліпшення ключових показників, скорочення витрат і, в кінцевому підсумку, і зростання прибутку.
|
|
|